گوگل گوشي پيكسل 2 معيوب براي خريدار فرستاد

۶ بازديد

گوگل گوشي پيكسل 2 معيوب براي خريدار فرستاد

گوگل گوشي پيكسل 2 معيوب براي خريدار فرستاد
 

به گزارش يكي از خريداران گوشي پيكسل ۲، گوگل دستگاهي با يادداشتي مبني بر آسيب‌ديده بودن براي وي فرستاده است.

گوگل مدتي است كه آماج شكايات مبني بر تغيير رنگ صفحه‌نمايش و صداهاي عجيب و غريب اسپيكر پيكسل ۲ وپيكسل ۲ ايكس‌ال قرار گرفته است. دو گوشي جديدي كه قرار بود بهترين دستگاه‌هاي اندرويدي سال لقب بگيرند، خيلي زود مورد اعتراض و شكايت كاربران قرار گرفتند و گوگل در حال ضربه خوردن از اين موضوع است و ظاهرا اين ضربات تمامي ندارند.

يكي از كاربران كه گوشي پيكسل ۲ نسخه‌ي ۱۲۸ گيگابايتي خريداري كرده بود، گزارش كرده است كه دستگاه خود را در حالي دريافت مي‌كند كه در داخل جعبه يادداشتي مبني بر مردود شدن دستگاه در تست كنترل كيفيت قرار داشت.

اين كاربر عكسي از گوشي خود منتشر كرده است كه در آن يادداشتي از واحد كنترل كيفيت ديده مي‌شود. روي اين يادداشت نوشته شده است كه اين دستگاه به دليل آسيب‌ديدگي ظاهري نبايد ارسال شود. اين كاربر اذعان كرده است كه هيچ‌گونه خط و خش يا آسيب‌ديدگي مشاهده نكرده است؛ اما حتي در اين‌صورت هم كيفيت گوشي مردود اعلام شده و نبايد براي خريدار ارسال مي‌شد.

گوگل يا اچ‌تي‌سي؟ مقصر كدام است؟

گوگل در اين فاصله وارد عمل شده است و دستگاه معيوب اين كاربر به‌زودي تعويض خواهد شد و ۱۰ دلار اعتبار گوگل‌پلي نيز براي جلب رضايت كاربر به او اختصاص خواهد داد؛ هرچند اين اقدامات جاي تحسين دارند؛ ولي توجيه خوبي براي فروش دستگاهي كه هرگز نبايد به دست كاربر مي‌رسيد، به نظر نمي‌رسد.

اچ‌تي‌سي سازنده‌ي سخت‌افزار پيكسل ۲ است؛ اما گوگل از طريق تبليغات بازاريابي به‌صراحت اعلام مي‌كند كه اين گوشي‌ها «ساخت گوگل» هستند. برخي اچ‌تي‌سي را مقصر مي‌دانند و سرزنش مي‌كنند؛ درحالي‌كه برخي ديگر گوگل را مسئول اين اتفاقات مي‌دانند.

بايد خاطرنشان كنيم كه چنين گزارشي به خودي خود معضل بزرگي به حساب نمي‌آيد؛ اما وقتي در كنار ساير شكايات و نارضايتي‌هاي كاربران از دو گوشي پيكسل ۲ و پيكسل ۲ ايكس‌ال قرار مي‌گيرد، مسلما تأثير مثبتي بر وجهه‌ي شركت گوگل ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.